Каталог статей | Вход || RSS Регистрация                                                               Среда, 24.04.2024, 04:44 Гость | RSS  
Коллегам
Категории раздела
характеристика [3]
отчёты [1]
Документация [3]
Разное [7]
Поиск по сайту
В портфолио!
ВНИМАНИЕ! СЕРТИФИКАТ БЕСПЛАТНЫЙ!
Подробнее здесь

ПОДАТЬ ЗАЯВКУ НА ДИПЛОМ


Cейчас на сайте:
Счетчик PR-CY.Rank

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
СЕГОДНЯ НАС ПОСЕТИЛИ:

Статистика

Зарег. на сайте

Всего: 4238
Новых за месяц: 0
Новых за неделю: 0
Новых вчера: 0
Новых сегодня: 0

Из них

Администраторов: 3
Модератор: Олена8246
Модератор форума: El_solo
Друзей: 21
Проверенных: 19
Обычных юзеров: 4193

Из них

Парней: 745
Девушек: 3493

У нас в гостях:
Забегали в гости:
Locations of visitors to this page Flag Counter
Иконка загрузки
Главная » Статьи » К концу учебного года » Разное

Державні вимоги щодо рівня загальноосвітньої підготовки учнів 1 класу
Мовленнєва діяльність 
Процес навчання грамоти у першому класі поділяється на 3 періоди: добукварний, букварний, післябукварний. 
У добукварний період учні повинні навчитися: слухати і розуміти усні висловлювання,формувати елементарні аналітико-синтетичні вміння в роботі над текстом, реченням, словом, звуками мовлення. Це період підготовки дитини до письма. 
Букварний період: учень оволодіває початковими уміннями читати за букварем, писати в зошитах з друкованою основою і в зошитах з сіткою для першого класу. На кінець навчального року учні повинні знати: 
• Напам’ять до 5 віршів з букваря; 
• Правильно називати книжку (твір): спочатку автора, потім назву; 
• Писати під диктовку слова, речення з 3 – 4 слів (з урахуванням службових слів), у яких написання не розходиться зі звучанням; 
• Складати, записувати самостійно та з допомогою вчителя речення за ілюстраціями, навчальними ситуаціями створеними вчителем; 
• Правильно писати велику літеру на початку речення, розділові знаки в кінці; 
• Будувати графічну модель речень з 1-5 слів; 
• Ставити до слів питання (Хто? Що? Який? Яка? Які? Що робить? Що роблять?); 
• Розрізняти звуки: голосні, приголосні,дзвінкі та глухі, тверді та м’які; 
• Правильно позначати м’якість приголосних; 
• Списувати тексти (15 – 20 слів) дотримуючись правил каліграфії; 
• Слова, значення, вимову і написання яких учні повинні засвоїти: 
Слова, значення, вимову і написання яких учні повинні засвоїти: 
Бабуся, бджола, виразно,влітку, ворота, гумка, ґанок, ґрунт, ґудзик, джміль, дзиґа,дзьоб, дідусь, загадка,(і загадка), зозуля, ім’я, їжак, кватирка, Київ, лелека, лінійка, лялька, новий, олень, олівець, папір, парасолька, подруга, посередині, Україна, українська, фартух, цукерка, цукор, якір. 
Математика

• Називати числа від 1 до 10 в прямому і зворотному порядку, від будь – якого числа до вказаного; 
• Розрізняти число і цифру, правильно вживати у мовленні ці терміни; 
• Називати попереднє і наступне число; 
• Користуватися знаками <,>,=, порівнює числа; 
• Знати склад кожного числа в межах десяти з двох менших чисел; 
• Володіти культурою записів у зошиті в клітинку; 
• Називає числа в межах 20 в прямому і зворотному порядку; 
• Записувати ці числа цифрами; 
• Розуміти позиційне значення цифри у записі двоцифрового числа; 
• Усвідомлювати десяток як одиницю лічби; 
• Розуміти поняття одноцифрові та двоцифрові числа; 
• Порівнювати числа в межах двадцяти; 
• Розуміти зміст додавання; 
• Знати компоненти додавання; 
• Складати за прикладом на додавання 2 приклади на віднімання; 
• Використовувати переставну властивість додавання під час обчислень; 
• Знати способи додавання і віднімання чисел по одиниці, частинами, на основі знання складу числа, на основі знання зв’язку між додаванням і відніманням; 
• Знати на пам’ять таблиці додавання і віднімання в межах 10; 
• Обчислювати приклади виду: 10+5,15-5,15-10,12-1,12+1; 
• Вміти додавати і віднімати з переходом через десяток в межах 20; 
• Обчислювати приклади, що містять дві дії; 
• Розуміти поняття «числовий вираз»; 
• Розуміти і читати вирази різними способами: плюс, додати, мінус, відняти, збільшити на, зменшити на, знайти суму, знайти різницю; 
Задачі 
• Розуміти структуру задачі: умова і запитання 
• Виділяти умову і запитання; 
• Розуміти зміст відношень: більше на, менше на; 
• Розуміти зміст запитання: на скільки більше? На скільки менше? Скільки всього? Скільки залишилося? 
• Читати задачу, робити паузу між умовою і запитанням; 
• Усно формувати повну відповідь на запитання, записувати коротку; 
• Складати задачу за малюнком, за дією розв’язання, за практичними діями з предметами, за коротким записом задачі;
Величини 
• Знати одиниці довжини: сантиметр, дециметр та їх коротке позначення; 
• Вимірювати довжину відрізка за допомогою лінійки; 
• Знати монети 1,2,5,10; 
• Знати одиниці величин: кілограм, літр, тиждень; 
• Знати назви днів тижня та їх послідовність; 
• Знати назву частин доби: ранок, день, вечір ніч; 
• Порівнювати величини; 
• Записувати результати вимірювання; 
• Виконувати додавання і віднімання величин; 
Фігури 
• Розрізняти та називати плоскі та об’ємні геометричні фігури: (точка, лінія, пряма, ламана, крива, відрізок, промінь). Ланка ламаної, замкнені і не замкнені лінії (криві, ламані); Многокутники: трикутник, чотирикутник, п’ятикутник, трикутник, круг, куб, куля; 
• Креслити відрізок даної довжини; 
• Зображувати геометричні фігури на папері в клітинку. 

Джерело: http://myclass.at.ua
Категория: Разное | Добавил: Лидия (06.12.2013) | Автор: Рудакова ЛВ
Просмотров: 857
Всего комментариев: 0
avatar
Мини-профиль
Гость


Группа:
Гости
Время:04:44

Гость, мы рады вас видеть. Пожалуйста зарегистрируйтесь или авторизуйтесь!
*
Мои публикации

Учительский портал
Наша кнопка
Школьный дворик Рудаковой Лидии

Подписка на email:

Хотите быть в курсе обновлений сайта? Введите свой e-mail адрес:


Сайт Рудаковой Лидии Владимировны
ШКОЛЬНЫЙ ДВОРИК 2010_2024