Характеристика уч__________1-Б класу Новотроїцької ЗШ І-ІІІ ступенів № 4
________________________________________________________________________________________
Загальнонавчальними вміннями і
навичками оволоді____ на
_________________рівні. Уміє слухати і розуміти усне висловлювання,
відтворювати в особах діалог на ____________ рівні, переказувати текст на
___________ рівні. Читає цілими словами; словами і складами,
складами, не вміє читати. Засвоїв(ла) написання
букв, з'єднань букв на _________________ рівні.
Вміє/не вміє списувати рукописний і друкований текст
(каліграфічно, грамотно, охайно, дотримуючись правил оформлення письмової
роботи, допускає 1-2 помилки, велику кількість помилок). Вміє (не вміє) писати
під диктовку на ___________ рівні, грамотно(не/допускаючи
помилки), каліграфічно, вміє (не вміє) перевірити написане, самостійно знайти і
виправити помилки. Вміє визначити на слух кількість слів у реченні, кількість
речень у тексті, дібрати заголовок до тексту, доповнити речення, самостійно скласти
речення за малюнком. Знає (не знає) назви букв українського алфавіту, вміє (не
вміє) аналізувати звуковий склад слова, назвати букви в написаному слові,
ділити слова на склади, визначати наголошений склад.
Рівень навчальних досягнень з математики - ________ . Знає / не знає назви, послідовність, чисел від 1
до 20, вміє/ не вміє назвати назви компонентів дій , знає/не знає, вміє
застосовувати переставну властивість . Знає не знає таблиці додавання і
віднімання чисел у межах 20 на __________ рівні. Вміє/
не вміє лічити предмети, не допускаючи помилок при цьому. Вміє читати,
записувати і порівнювати числа в межах 20 на __________ рівні, складати числові
вирази та обчислювати їх значення на __________ рівні, розв'язувати прості та складні задачі на _________ рівні, складати задачі за малюнком, питанням, за
практичними діями на _________ рівні. Розпізнає (не знає) прості геометричні
фігури. Будує відрізки, вміє вимірювати довжину відрізка на ______________
рівні.
Прикладні уміння
і навички на _________ рівні. На уроках художньо-естетичного циклу працює (з
задоволенням, з бажанням, творчо, не хоче, відмовляється працювати). Знає і дотримується правил техніки безпеки
при роботі з різними матеріалами.
Працює (самостійно, з допомогою вчителя,
під керівництвом учителя, потребує постійної допомоги).
Пізнавальна
активність висока (середня, низька, відсутня). Навчається в міру своїх
можливостей (може навчатися краще). Старанний(а), наполегливий(а),
трудолюбивий.
Доброзичливий(а)
. Уміє дружити, має друзів, користується повагою. Батьки
приділяють належну увагу (недостатньо часу) у вихованні
дитини.
Учитель Л.В.Рудакова
|