Каталог статей | Вход || RSS Регистрация                                                               Четверг, 18.04.2024, 15:36 Гость | RSS  
Коллегам
Категории раздела
характеристика [3]
отчёты [1]
Документация [3]
Разное [7]
Поиск по сайту
В портфолио!
ВНИМАНИЕ! СЕРТИФИКАТ БЕСПЛАТНЫЙ!
Подробнее здесь

ПОДАТЬ ЗАЯВКУ НА ДИПЛОМ


Cейчас на сайте:
Счетчик PR-CY.Rank

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
СЕГОДНЯ НАС ПОСЕТИЛИ:

Статистика

Зарег. на сайте

Всего: 4238
Новых за месяц: 1
Новых за неделю: 0
Новых вчера: 0
Новых сегодня: 0

Из них

Администраторов: 3
Модератор: Олена8246
Модератор форума: El_solo
Друзей: 21
Проверенных: 19
Обычных юзеров: 4193

Из них

Парней: 745
Девушек: 3493

У нас в гостях:
Забегали в гости:
Locations of visitors to this page Flag Counter
Иконка загрузки
Главная » Статьи » К концу учебного года » характеристика

Характеристика

Характеристика  уч__________1-Б класу Новотроїцької  ЗШ І-ІІІ ступенів № 4

________________________________________________________________________________________

Загальнонавчальними  вміннями і навичками оволоді____ на  _________________рівні. Уміє слухати і розуміти усне висловлювання, відтворювати в особах діалог на ____________ рівні, переказувати текст на ___________ рівні. Читає цілими словами; словами і складами, складами, не вміє читати. Засвоїв(ла) написання букв, з'єднань букв на _________________ рівні.

Вміє/не вміє списувати рукописний і друкований текст (каліграфічно, грамотно, охайно, дотримуючись правил оформлення письмової роботи, допускає 1-2 помилки, велику кількість помилок). Вміє (не вміє) писати під диктовку на ___________ рівні, грамотно(не/допускаючи помилки), каліграфічно, вміє (не вміє) перевірити написане, самостійно знайти і виправити помилки. Вміє визначити на слух кількість слів у реченні, кількість речень у тексті, дібрати заголовок до тексту, доповнити речення, самостійно скласти речення за малюнком. Знає (не знає) назви букв українського алфавіту, вміє (не вміє) аналізувати звуковий склад слова, назвати букви в написаному слові, ділити слова на склади, визначати наголошений склад.

Рівень навчальних досягнень з математики - ________  . Знає / не знає назви, послідовність, чисел від 1 до 20, вміє/ не вміє назвати назви компонентів дій , знає/не знає, вміє застосовувати переставну властивість . Знає не знає таблиці додавання і віднімання чисел у межах 20 на __________ рівні. Вміє/ не вміє лічити предмети, не допускаючи помилок при цьому. Вміє читати, записувати і порівнювати числа в межах 20 на __________ рівні, складати числові вирази та обчислювати їх значення на __________ рівні,  розв'язувати  прості   та складні задачі на _________  рівні, складати задачі за малюнком, питанням, за практичними діями на _________ рівні. Розпізнає (не знає) прості геометричні фігури. Будує відрізки, вміє вимірювати довжину відрізка на ______________ рівні.

Прикладні  уміння  і  навички  на _________ рівні. На  уроках художньо-естетичного циклу працює (з задоволенням, з бажанням, творчо, не хоче, відмовляється працювати).  Знає і дотримується правил техніки безпеки при роботі з різними матеріалами.   Працює (самостійно, з допомогою вчителя, під керівництвом учителя, потребує постійної допомоги).

Пізнавальна активність висока (середня, низька, відсутня). Навчається в міру своїх можливостей (може навчатися краще). Старанний(а), наполегливий(а), трудолюбивий.

Доброзичливий(а) .  Уміє дружити,  має друзів, користується повагою. Батьки приділяють належну увагу (недостатньо часу)  у вихованні  дитини.

Учитель                                 Л.В.Рудакова

 

 

Категория: характеристика | Добавил: Лидия (01.01.2011)
Просмотров: 708
Всего комментариев: 0
avatar
Мини-профиль
Гость


Группа:
Гости
Время:15:36

Гость, мы рады вас видеть. Пожалуйста зарегистрируйтесь или авторизуйтесь!
*
Мои публикации

Учительский портал
Наша кнопка
Школьный дворик Рудаковой Лидии

Подписка на email:

Хотите быть в курсе обновлений сайта? Введите свой e-mail адрес:


Сайт Рудаковой Лидии Владимировны
ШКОЛЬНЫЙ ДВОРИК 2010_2024