Каталог файлов | Вход || RSS Регистрация                                                               Понедельник, 24.11.2014, 04:20 Гость | RSS  
ПОДДЕРЖИТЕ САЙТ!



ГОЛОСУЙ ЗА НАШ САЙТ!»
Чтобы проголосвать за сайт, необходима авторизация через любую социальную сеть. После чего станет видна кнопка - ГОЛОСОВАТЬ. Нужно просто нажать на неё. СПАСИБО за участие в жизни сайта!

Это важно!

Новые критерии оценивания (2014 год) СКАЧАТЬ
Коллегам
Категории раздела
Шаблоны презентаций [14]
Математика [184]
Украинский язык и чтение [172]
Основы здоровья [37]
Я и Украина [155]
Английский язык [15]
Рисование [14]
Музыка [3]
Труды [12]
Физминутки [52]
Воспитательная работа [57]
Методическая работа [12]
Родительское собрание [5]
Кружковая работа [2]
Русский язык [15]
Электронные учебники [5]
Информатика [11]
фізкультура [10]
Разное [48]
Литературное чтение [5]
Тренажёры [19]
етика [1]
Поиск по сайту
Пообщаемся?
В портфолио!
Для того, чтобы получить сертификат, который подтвердит публикацию Вашего материала на сайте, заполните форму на ФОРУМЕ
Подробнее здесь

ПОДАТЬ ЗАЯВКУ НА ДИПЛОМ


Cейчас на сайте:
Счетчик PR-CY.Rank

Онлайн всего: 0
Гостей: 0
Пользователей: 0
СЕГОДНЯ НАС ПОСЕТИЛИ:

Статистика

Зарег. на сайте

Всего: 2098
Новых за месяц: 111
Новых за неделю: 25
Новых вчера: 5
Новых сегодня: 0

Из них

Администраторов: 2
Модератор форума: El_solo
Друзей: 20
Проверенных: 16
Обычных юзеров: 2059

Из них

Парней: 323
Девушек: 1775

У нас в гостях:
Сейчас ищут:
Качество сайта

Каталог webplus.info
Поддержка сайта

продвижение сайта бесплатно

Урок ремонта и отделки стен: декоративная штукатурка своими руками – работа, требующая терпения, аккуратности и мастерства.

Этот сайт защищен «Site Guard»
Главная » Файлы » Презентации » Украинский язык и чтение

Уважаемые гости!Cсылки для скачивания материалов с сайта видны только зарегистрированным пользователям.

Часи дієслів.Підсумковий урок 3 клас.
30.11.2011, 08:29
Тема: Часи дієслів
Мета: Удосконалювати вміння та навички учнів розрізняти дієслова теперішнього, минулого і майбутнього часів; розвивати інтелектуальні здібності учнів, уяву, мислення, пам’яті, мовлення учнів, вміння послідовно висловлювати свої думки; формувати навички співпраці, розвивати комунікативні здібності, виховувати любов та бережне ставлення до природи.
Хід уроку
І. Організація учнів до уроку.

1. Добрий день!
У добрий час, радо ми вітаємо вас.
Здоров’я, щастя, радості вам бажаємо
Урок рідної мови розпочинаємо.

2. Очікування «Мікрофон»
- Я хочу, щоб наш урок був продуктивним. А яким ви хочете бачити наш урок?
(Продуктивним, цікавим, повчальним, казковим)
ІІ. Створення емоційного фону уроку.
(Звучить музика Вівальді – «Пори року»(Весна))
1.Читання вірша вчителем.

Все прокидається поволі,
Зі сну зимового встає.
Радіє гай, радіє поле,
Земля поталу воду п’є.
Скресає і щезає крига,
Бурульки падають з дахів,
І вітерець прозорокрилий
Додому підганя птахів.
А в лісі на галяві теплій
Поміж ялинок запашних
Уперше спалахнув метелик -
Тендітний вогничок весни.

-Про яку пору року йдеться у вірші? Доведіть методом «Пресу», що це весна.
-Так, це весна. Вона за вікном. А ви хочете, щоб вона завітала до нас у клас.?
Отже, потрібно гарно попрацювати. А види робіт на уроці підказує сонечко.

ІІІ. Повідомлення теми, мети і завдання уроку.
1.Вправа «Дешифрувальник».
-Отже, розпочинаємо роботу.
-Перше завдання «Дешифрувальник», за допомогою якого ми розшифруємо тему нашого уроку. Будьте уважні! Літери у нашому мобільному телефоні розташовані під цифрами на кнопках. Кожній цифрі відповідає кілька літер.
Щоб відгадати зашифроване слово, треба вибрати тільки одну літеру. Наша тема складається з двох слів. Увага! Номер 9173 2437541.
-Часи дієслів (записую тему на дошці).
-І на сьогоднішньому уроці ми закріпимо знання про часи дієслів, здобуті на попередніх уроках.

IV. Основна частина уроку.
1.Стратегія «Кубування».

Завітав сьогодні в клас
На урок знову до нас
Кубик, діти, не простий,
Кубик, діти, чарівний.
Він доріжку прокладає,
Знання ваші перевіряє.

-Аналізуємо завдання «Чарівного кубика».
1)Частина мови
2)Що означає?
3)На які питання відповідає?
4)Яким членом речення виступає?
5)За чим змінюється?
6)Неозначена форма дієслова.

2.Каліграфічна хвилинка.
-А зараз розгорнемо зошити і запишемо число, класна робота.
-І записи у зошиті почнемо з каліграфічної хвилинки.

Цвіту не вирви задаром,
Гілки не втни для забави.

-До чого закликає автор?
-Пригадайте правило правопису частки не з дієсловами.
3.Робота з реченням.

Зацвілавдолинічервонакалина.

-Наше сонечко дужче пригріло і всі слова в реченні збіглися до купки, щоб зробити нам тінь. Ми допоможемо їм і утворимо речення.

Зацвіла в долині червона калина.

-Утворили, перевірили, а зараз запишемо і зробимо синтаксичний розбір речення.

4.Зоровий диктант. Верби зеленіють над ставком.
-А зараз потренуємо увагу і пам'ять. Увага! Зоровий диктант.
-Перевіряємо.
-Знайдіть у реченні дієслово, випишіть його, вкажіть час. Доберіть до нього інші часові форми.
5.Фізкультхвилинка.
-Весна… До нас завітала бджілка.

6.Робота з текстом.

- Подивіться за вікно. Легенький вітерець гойдає верхівки дерев. Ось вітерець завітав і до нас в клас. І не сам завітав, він приніс нам текст. Давайте прочитаємо його.

Прийти весна. Настати теплі дні. Дзюрчати веселі ручаї. Сонечко ніж-
но пригріти землю. У лісі цвісти ряст. Вітер тихо повівати теплом.

-Чи гарно звучить текст? Чому?
-Так, дієслова стоять в неозначеній формі. Неозначена форма – це початкова форма. А для того, щоб текст став кращим, ми маємо перебудувати текст, щоб події відбувалися в:
Ір. – в минулому часі
ІІр. – в теперішньому часі
ІІІр. – в майбутньому часі
-Для зручності виконання завдання – на партах листочки з текстом. Працюємо в парах.

7.Вправи для очей.
- Діти, ми довго працювали, наші очі втомились. А зараз вони відпочинуть. Вся увага тільки на метелика.
(На мультимедійній дошці спостерігаємо за метеликом, який літає)
8. Творча робота в групах.

- А працюватимемо під гаслом:
Щоб робота в нас кипіла,
Працювати будем:
Швидко! Дружно! Вміло!

Ігр. – Відтворити пантоміму на речення «Я люблю нюхати запашні квіти»
ІІгр. – За допомогою тільки дієслів скласти текст на тему «Моя яблунька»
ІІІгр. – Скласти сенкан до слова Весна.

9. Робота з деформованими прислів’ями.
- Народна мудрість – це прислів’я і приказки. А наш вітер бушує далі. Він деформував наші прислів’я. Ваше завдання – відновити їх.

Що посієш або пропав.
Або пан, далі будеш.
Тихіше їдеш – те й збереш.

-Давайте перевіримо, чи правильно виконали завдання.
-Знайдіть дієслова, визначте час.

Що посієш, те й збереш.
Або пан, або пропав.
Тихіше їдеш – далі будеш.

10. Веселинка.
- Хлопці підготували нам веселинку.

- Я миюся, ти миєшся… Який це час Федоте?
- Ну, раз ми з вами миємось – виходить, що субота.
-Допоможемо Федоту визначити часи дієслів.

11. Вправа «Гронування».
- А тепер сіли рівненько і будьте уважними. У нас цікавий вид роботи – «Гронування». Ми проводимо його досить часто. І я думаю, що ви швидко справитесь із завданням:
Підібрати дієслова до поданих слів за даним часом.
(Кожна пара дітей в рядах записує по одному дієслову і передає наступній парі)

пролісок струмок пташка
Майбутній час Теперішній час Минулий час

V. Домашнє завдання
- Наш урок підходить до завершення. Розгорніть щоденники.
Починається, освітлює, прокидається, дзвенить, любити.
Група №1
Скласти твір на тему ”Рідна земля”, використовуючи ці дієслова.
Група №2
Побудувати речення із дієсловами, визначити часи дієслів, розібрати одне речення.
Група№3
Утворити різні часові форми від цих дієслів.

VI. Підсумок уроку.
-Чи справдились ваші очікування? Що сподобалось?
-На цьому наш урок закінчено. А весна цвіте, буяє, радує нас. Милуймося її красою, бережімо цю красу.
(На мультимедійній дошці відео розквіту природи).
Категория: Украинский язык и чтение | Добавил: korolyok
Просмотров: 283 | Загрузок: 8 | Комментарии: 2
Всего комментариев: 1
avatar
0
1 korolyok • 22:46, 01.12.2011
Мені дуже подобається ваш сайт. З нетерпінням чекаю на сертифікати.
avatar
Мини-профиль
Гость


Группа:
Гости
Время:04:20

Гость, мы рады вас видеть. Пожалуйста зарегистрируйтесь или авторизуйтесь!

Наш опрос:
Вы используете интернет, в основном, для:
1. Работы
2. У меня собственный сайт
3. Общения
4. Обучения
5. Для иных целей
Всего ответов: 387
Начальная школа

«Методичний портал»

Информатика

«Методичний портал»

Мои сайты
Сайт 2-Б

КОПИЛОЧКА Рудаковой Лидии

Наша погода
Календарь
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Регистрация сайта
Перейти на страницу каталогов

Учительский портал

ШКОЛЬНЫЙ ДВОРИК

Банк Интернет-портфолио учителей


Образовательные ресурсы для школьников и педагогов, выдача сертификатов, сайты учителей, скачать презентацию на сайте, уроки, планы, конспекты урока
*
Мои публикации

Учительский портал
Наша кнопка
Школьный дворик Рудаковой Лидии

Подписка на email:

Хотите быть в курсе обновлений сайта? Введите свой e-mail адрес:


Сайт Рудаковой Лидии Владимировны
ШКОЛЬНЫЙ ДВОРИК_2014Создать сайт бесплатно