Каталог файлов | Вход || RSS Регистрация                                                               Четверг, 25.04.2024, 03:26 Гость | RSS  
Коллегам
Категории раздела
англ. язык [32]
математика [37]
укр.язык [28]
укр.чтение [34]
Я и Украина [37]
Музыка [0]
рисование [4]
Труды [11]
Основы здоровья [15]
физкульминутки [0]
христианская этика [3]
другое [10]
русский язык [19]
информатика [13]
физкультура [7]
ПДД [3]
Информатика. Тесты [7]
Литературное чтение [11]
ИКТ в работе учителя [1]
Этика [2]
Тесты [0]
Правознавство [1]
Поиск по сайту
В портфолио!
ВНИМАНИЕ! СЕРТИФИКАТ БЕСПЛАТНЫЙ!
Подробнее здесь

ПОДАТЬ ЗАЯВКУ НА ДИПЛОМ


Cейчас на сайте:
Счетчик PR-CY.Rank

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
СЕГОДНЯ НАС ПОСЕТИЛИ:

Статистика

Зарег. на сайте

Всего: 4238
Новых за месяц: 0
Новых за неделю: 0
Новых вчера: 0
Новых сегодня: 0

Из них

Администраторов: 3
Модератор: Олена8246
Модератор форума: El_solo
Друзей: 21
Проверенных: 19
Обычных юзеров: 4193

Из них

Парней: 745
Девушек: 3493

У нас в гостях:
Забегали в гости:
Locations of visitors to this page Flag Counter
Иконка загрузки
Главная » Файлы » Конспекты уроков » укр.язык

Уважаемые гости!Cсылки для скачивания материалов с сайта видны только зарегистрированным пользователям.

Урок мужності
17.03.2013, 19:56
Урок мужності.
Конспект уроку з української мови. 2 клас
Тема: Наголос. Наголошені й ненаголошені склади і звуки.
Мета: Вчити вмінню розпізнавати наголошені і ненаголошені склади. Закріпити вміння учнів ділити слова на склади. Виділяти одну із властивостей голосних звуків – утворювати склад. Розвивати мовлення учнів, пізнавальні інтереси, вміння аналізувати і узагальнювати, розвивати навички каліграфічного письма. Виховувати моральні якості та почуття патріотизму, відповідальності за долю своєї Вітчизни.
Обладнання: таблиці, малюнки до Дня захисника Вітчизни, індивідуальні квадратики (зеленого і червоного кольору), відеофільм, букви, підручник «Рідна мова 2 клас, Ч.2» (автори: М.А. Білецька, М.С. Вашуленко).

Хід уроку
Ι. Організація класу. Привітання гостей.
Діти, сьогодні до нас завітали гості. А коли гості в домі – це свято. То ж проведемо урок так, щоб нашим гостям було цікаво і радісно.
Учениця:
Доброго дня! Мовим за звичаєм.
Доброго дня! Всім ми зичимо.
Щастя й здоров'я Вам кожної днини
Миру і злагоди Вашій родині.
1. Привітання:
Привітаємось: Я з вами (кивок голови). Ви зі мною (діти кивають головами). І з гостями (учні повертаються до присутніх на уроці, кивають головами).
До мене повернулися,
Один одному посміхнулися.
Сідаємо за парти –
Починати урок варто.
Сідайте діти! На уроці
Зустрілися ми знову.
Про нашу мову чарівну
Поведемо розмову.
2. Оголошення теми уроку
Ми з вами сьогодні на уроці будемо вчитися виділяти наголошені і ненаголошені звуки та склади в словах, а також повправляємось у визначенні наголосу слів. Така і тема нашого сьогоднішнього уроку «Наголос. Наголошені і ненаголошені склади, звуки» (запис на дошці).
ΙΙ. Актуалізація опорних знань учнів
Наш урок проходить за кілька днів перед святом. А яке це свято, прочитайте речення (плакат на дошці).
23 лютого – День захисника Вітчизни.
- Кого називають захисником Вітчизни? (Відповіді дітей)
Епіграф нашого уроку – цей вірш. (Запис на дошці)
Красується небо погоже,
Шумлять на вітрах ясени.
Солдати стоять на сторожі –
Вітчизни своєї сини.
1. Робота над змістом вірша.
- Хто стоїть на сторожі?
- Як іще називають солдат?
- Яке це небо – погоже?
2. Скласти схему першого речення
Ι_______ ________ ________.
3. Виписати виділені слова, поділяючи їх на склади. Скільки складів і скільки голосних звуків у кожному слові.
1 ряд – ясени; 2 ряд – стоять; 3 ряд – своєї.

4. Висновок. Зачитування таблиці на дошці
Зверни увагу! В кожному складі є голосний звук. У слові стільки складів, скільки голосних звуків.
5. Самостійне опрацювання правила с. 44 підручника.
ΙΙΙ. Робота по темі
1. Вступне слово вчителя
23 лютого – День захисника Вітчизни. Поки не буде миру на всій землі, доти будуть потрібні захисники Вітчизни. Зараз ми з вами побуваємо на параді військ.
2. Перегляд відеофільму «На параді»
Зараз пропоную вам прочитати виразно вірш з такою ж назвою «На параді». (Вправа 101 підручника)
3. Творча робота за матеріалом вправи 101 підручника
a) Уважне читання вірша учнями;
б) Словникова робота;
в) Запис в колонку назв військовослужбовців.
Зв’язківці – зв'язок
Мінери – міна
Прикордонники – кордон
Десантники – десант
Танкісти – танк
Моряки – море
Артилеристи – артилерія.

Фізкультхвилинка
Ви чудово потрудились
Та, напевно, вже втомились,
А щоб сили відновити,
Треба вправи нам зробити

Розбудило сонечко нас з тобою,
Повело нас сонечко за собою.
Хлопчики й дівчатка, я і ти
Робимо зарядку
Раз, два, три.
Будемо мужніти,
Будемо зростати,
Щоб усьому світу
Мир оберігати.
4. Зоровий диктант за вправою 101
a) Прочитати рядки у вірші, які виражають головну думку. Записати їх.
В них – обов’язок високий:
Берегти наш мир і спокій.
б) Знайти у записаному реченні такі слова: двоскладове, трискладове і чотирискладове. Поділити їх на склади.
в) Назвати і позначити наголошений склад (погукати).
5. Висновок. Запам’ятовування правила
Знай! У слові один склад вимовляється з більшою силою голосу. Цей склад називається наголошеним. Решта складів у слові – ненаголошені.
6. Слово вчителя:
Пройде одинадцять – дванадцять років і наші хлопчики та, можливо, і дівчатка стануть захисниками своєї Батьківщини.
Прослухайте інструктаж до вправи 104, яку ви виконаєте вдома.
Варіант для хлопчиків:
а) прочитати текст вправи
б) перебудувати останнє речення за схемою і записати від свого імені
Я ________ ________ свого _________.
в) записати в яких військах хочеш служити в армії.
Я _______ служити _________.
*Продовження пояснення вчителя*
- У Андрюші, наприклад, є сестричка. Він буде писати їй листи. Хай зачитає Анжела цього листа.
Варіант для дівчаток:
а) списати виділені слова, поділяючи їх на склади
б) позначити наголошений склад.
ΙV. Підсумок уроку.
Що робили на уроці? (відповіді дітей)
1. Самостійна робота за вправою 103
а) записати слова за алфавітом
б) позначити наголошені склади.
2. Гра «Який склад наголошений ?»
(Діти використовують зелені і червоні квадратики. Червоні – це наголошені склади)
Слова: бойовий, майор, прийом.
Ці слова діти записують у зошит, а потім викладають на партах за допомогою квадратиків.


3. Оцінювання роботи учнів протягом уроку
У всьому світі – кожен зна:
Є Батьківщина лиш одна
І в нас вона одна-єдина –
Це наша славна Україна.
Не забувай Шевченка слів
Про горду славу козаків,
Не забувай, що ти дитина
Землі, що зветься Україна! СООБЩИТЬ О БИТОЙ ССЫЛКЕ
Категория: укр.язык | Добавил: klimka
Просмотров: 862 | Загрузок: 0
Всего комментариев: 0
avatar
Мини-профиль
Гость


Группа:
Гости
Время:03:26

Гость, мы рады вас видеть. Пожалуйста зарегистрируйтесь или авторизуйтесь!
*
Мои публикации

Учительский портал
Наша кнопка
Школьный дворик Рудаковой Лидии

Подписка на email:

Хотите быть в курсе обновлений сайта? Введите свой e-mail адрес:


Сайт Рудаковой Лидии Владимировны
ШКОЛЬНЫЙ ДВОРИК 2010_2024