Каталог файлов | Вход || RSS Регистрация                                                               Суббота, 18.11.2017, 14:11 Гость | RSS  
Рейтинг cайтов
Рейтинг образовательных сайтов mega-talant.com
Это важно!

Новые критерии оценивания (2016 год) СКАЧАТЬ

Нова інструкція щодо заповнення журналу 1-4 класів ВИКАЧАТИ
Коллегам
Категории раздела
англ. язык [32]
математика [36]
укр.язык [28]
укр.чтение [31]
Я и Украина [35]
Музыка [0]
рисование [4]
Труды [10]
Основы здоровья [15]
физкульминутки [0]
христианская этика [3]
другое [10]
русский язык [19]
информатика [13]
физкультура [7]
ПДД [3]
Информатика. Тесты [7]
Литературное чтение [10]
ИКТ в работе учителя [1]
Этика [2]
Тесты [0]
Поиск по сайту
200
В портфолио!
ВНИМАНИЕ! ИЗМЕНЕНИЕ В ВЫДАЧЕ СЕРТИФИКАТА!
Подробнее здесь

ПОДАТЬ ЗАЯВКУ НА ДИПЛОМ


Cейчас на сайте:
Счетчик PR-CY.Rank

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
СЕГОДНЯ НАС ПОСЕТИЛИ:

Статистика

Зарег. на сайте

Всего: 3688
Новых за месяц: 39
Новых за неделю: 9
Новых вчера: 1
Новых сегодня: 0

Из них

Администраторов: 2
Модератор: Олена8246
Модератор форума: El_solo
Друзей: 21
Проверенных: 19
Обычных юзеров: 3644

Из них

Парней: 621
Девушек: 3067

У нас в гостях:
Забегали в гости:
Locations of visitors to this page Flag Counter
Иконка загрузки
Сейчас ищут:
Качество сайта

Каталог webplus.info
Поддержка сайта

продвижение сайта бесплатно

Урок ремонта и отделки стен: декоративная штукатурка своими руками – работа, требующая терпения, аккуратности и мастерства.

Этот сайт защищен «Site Guard»
Главная » Файлы » Конспекты уроков » Я и Украина

Уважаемые гости!Cсылки для скачивания материалов с сайта видны только зарегистрированным пользователям.

Хто такі птахи?
13.02.2016, 18:34
Мета: дати учням уявлення про довкілля птахів (на прикладі ластівки
та синички); їх пристосованість до умов життя;
дати початкове уявлення про будову тіла птаха;
формувати уявлення про зимуючих і перелітних птахів, про їх значення для довкілля;
розвивати спостережливість,творче мислення учнів.
Виховувати любов до живої природи, почуття відповідальності
до її збереження.

Обладнання: фотографії та малюнки птахів України; фонограма «Звуки природи», запис укр. н. пісні «Веселі гуси»;матеріал для моделювання геометричні фігури – овал, круг, трикутник, конверт з ігровими завданнями.

Тип уроку: урок засвоєння нових знань

Хід уроку

І. Організація класу
а) емоційне налаштування:
звучить фонограма «Звуки природи» - голоси птахів.
Вчитель:
- Який цікавий світ навколо,
Ти, друже, тільки придивись!
На небі сонця жовте коло,
А поруч з домом – сад і школа,
Живи, дорослішай і вчись!
Дивись на квіти, на дерева,
Вивчай птахів, комах, тварин,
Спостерігай за світом дивним,
Своє довкілля бережи!

ІІ Актуалізація опорних знань
а) бесіда за питаннями
- Як приємно слухати звуки живої природи. А з чого ж вони складаються? З шелесту вітру, дзижчання комах, голосів тварин і …
Так, діти, найприємніше людям слухати спів пташок. Майже невидимі для ока, вони завжди поряд – на гілках дерев, в дуплах, у гніздечках. Навіть під дахом людської оселі.
ІІІ Постановка навчальної проблеми і очікувані результати
а) постановка проблеми
- Сьогодні у вікно до мене постукала пташка, а хто - ви дізнаєтеся, відгадавши загадку:
Не боїться ця пташка зими,
Сало любить вона, так як ми.
Жовта грудка та сиві крильця.
Здогадалися, хто це? (Синиця)
- Діти, а яких птахів ви ще знаєте? Які з них живуть поряд з нами у місті? А яких можна зустріти в сільській місцевості? Поміркуйте і скажіть, про кого ми будемо говорити сьогодні на уроці? На вашу думку, чи зможемо ми отримати нові корисні знання про птахів? А про що саме ви б хотіли дізнатися найбільше?
ІV Опрацювання змісту нового матеріалу
а) проблемна ситуація
- Синичка залишила на підвіконні конверт з цікавим питанням: «Діти, поміркуйте і скажіть за якими ознаками мене відрізнити від мухи? А від котика?» Учні розглядають малюнки , порівнюють тварин, виділяють суттєві – дві ноги, дзьоб, крила, тіло, вкрите пір’ям, хвіст.
б) робота у зошиті – моделювання
Використовуючи геометричний матеріал (овал, круг, трикутник), учні за зразком у зошиті з друкованою основою, виконують модель синички.
в) – А ось ще загадки:
Спереду шильце, а ззаду вильце.
Ззаду суконце, а спереду білий рушничок.(Ластівка)
Вправа «Поміркуй». А чи можна взимку зустріти разом ластівку і синичку?
- Чому? Що їсть ластівка? Чому ластівки восени відлітають у теплі краї?
- А що їдять синички? Чому взимку біля годівнички ми можемо зустріти зграйку цих пташок?
г) фізкультхвилинка
- Діти, одного разу на селі я зустріла двох веселих гусачків. Дитяча пісенька «Веселі гуси» нагадає нам про домашніх птахів. Діти виконують пісню, супроводжуючи спів відповідними змісту рухами.
д) робота за підручником
Учитель читає частину тексту, де йде розмова про ластівку, обговорює зміст за питаннями:
- Які особливості життя ластівок?
- Чи приносять вони користь довкіллю?
За підсумками обговорення складається на дошці колективна модель довкілля ластівки (малюнки) – «Ластівка – комахи, вода, гніздо повітря, Сонце»
Учитель читає другу частину тексту. Обговорення запитань:
Які особливості життя синичок?
- Чому синиці не відлітають у теплі краї?
е) робота в зошиті
- Складіть у зошиті модель «Довкілля синички – дерева, комахи, насіння, вода, гніздо, повітря, Сонце». Чим відрізняється довкілля ластівки і синички.
Обговорюючи складені моделі, підводимо учнів до розуміння понять «зимуючі» та «перелітні» птахи.
V Узагальнення знань
а) творче завдання, групова робота
- Пропоную об'єднатися в групи «Ластівки» і «Синички» для плідної цікавої роботи (по рядах)
Пригадаємо правила роботи в групі:
• всі слухають одного, говорять по черзі;
• говорити за темою;
• прислухатися до кожної думки
- Діти, уявіть, що ви – пташки. Поміркуйте, про що б ви могли поговорити, зустрівшись. (Очікувані відповіді: пташки можуть зустрітися аж навесні. Кожна з пташок розповідає як пережила зиму, синичці було голодно і холодно, але діти допомагали їй взимку, підгодовували, вона віддячить людям знищенням шкідників. Ластівці було важко добиратися у вирій, там було тепло, голоду не було, але дуже сумувала за рідною домівкою.)
б) фізкультхвилинка
Звучить фонограма з записом голосу різних птахів, діти зображують рухами свого тіла політ та ходу птахів – півень, соловейко, гуси
в)використання знань
- гра «Що кому до смаку?» До малюнків птахів підібрати малюнок «їжі»;
- намалюй малюнок «Взимку на годівниці»
VI Підсумок уроку, рефлексія
- Чи справдилися ваші сподівання отримати нові знання про птахів?
Пропоную урок наш закінчити цікавою вправою «Можна – не можна». Я читаю речення, а ви повинні доповнити його одним з цих слів. Дивіться, будьте уважні!
- Знати і вивчати своє довкілля….
- Руйнувати гніздечко ластівки…
- Гратися в ігри та різні забави…
- Стріляти в горобців та синичок з рогатки…
- Виготовляти і розвішувати годівнички на деревах…
- Оберігати живу природу…(треба).
Наш урок пропоную закінчити гарним віршиком, який вивчив для вас ваш однокласник…
Я ладнаю годівнички
Для горобчика й синички,
Для малого снігурця
Крихт насиплю і пшонця.
Прилітайте, друзі милі,
Не лякайтесь заметілі!
(Анатолій Камінчук) СООБЩИТЬ О БИТОЙ ССЫЛКЕ
Категория: Я и Украина | Добавил: fifnfy
Просмотров: 307 | Загрузок: 0
Всего комментариев: 0
avatar
Рассылка!
Мини-профиль
Гость


Группа:
Гости
Время:14:11

Гость, мы рады вас видеть. Пожалуйста зарегистрируйтесь или авторизуйтесь!
Начальная школа

«Методичний портал»

Информатика

«Методичний портал»

Мои сайты
Сайт 2-Б

КОПИЛОЧКА Рудаковой Лидии

Наша погода
Новотроицкое 
Календарь
Календар України
Регистрация сайта
Перейти на страницу каталогов

Учительский портал

ШКОЛЬНЫЙ ДВОРИК

Банк Интернет-портфолио учителей


Образовательные ресурсы для школьников и педагогов, выдача сертификатов, сайты учителей, скачать презентацию на сайте, уроки, планы, конспекты урока
*
Мои публикации

Учительский портал
Наша кнопка
Школьный дворик Рудаковой Лидии

Подписка на email:

Хотите быть в курсе обновлений сайта? Введите свой e-mail адрес:


Сайт Рудаковой Лидии Владимировны
ШКОЛЬНЫЙ ДВОРИК_2017